2013. július 11., csütörtök

Családkeresés - Második felvonás, egy igen hosszú szünet után

Éjszaka végre megtört a jég, és 16 nap után újabb család jelentkezett. Akarom mondani KÉT újabb család jelentkezett. :)

3. család: (Július 11.)
Seattle, Washington. 11 hónapos ikerlányok.
Az eddigi legszimpatikusabb család, a világ legédesebb babáival. De most komolyan, azt hiszem hogy 3 percig olvadoztam a képek előtt.
Tudjátok, hogy én sok mindenre nyitott vagyok, ami a család lakóhelyét illeti, de Seattle kizárt dolog. Felhős, esős, nyirkos, blöá... (Angliában ebből kaptam eleget.) és igazából nem is vágyom arrafelé, tehát akármennyire édesek azok a babák, fájó szívvel írtam egy kedves emailt, hogy ne haragudjanak, de nem.

4. család: (Július 11.)
Potomac, Maryland. 6 éves kislány, 13 hónapos kisfiú, a pocaklakó meg januárban érkezik.
A kislány szinte egész nap suliban van, tehát a fő feladatom a tipegő szórakoztatása lenne. Januártól az anyuka otthon lesz az újszülöttel 4-6 hónapig, de ahogy nő a baba, őt is szépen egyre többet bíznák rám.
Washington D.C. belvárosa fél óra kocsival, egy óra tömegközlekedéssel, tehát nem unatkoznék hétvégenként. Potomac meg a google 3D-s sétálójával elég hangulatos, zöld, csendes kisvárosnak tűnik, ahol nagyvalószínűséggel még én is elvezetek majd egy kocsit. :)))
Kedves, aranyos családnak tűnnek, a hely is szimpi, szóval vasárnap kerül majd sor a családkeresés történelmében az első skype-randira. :) Aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle...

Örülök, hogy végre mozgolódás van körülöttem. Annak meg pláne, hogy végre babások keresnek meg.

Ha lesz újabb hír, majd jelentkezem. :)

Nincsenek megjegyzések: