2013. július 2., kedd

Családkeresés - Első felvonás

Alig telt el három nap a rendszerbe kerülésem után, már jelentkezett is az első család. Tudom, hogy ez nem hosszú idő, de én úgy ítéltem meg, hogy már épp ideje volt. Előfordult ugyanis, hogy még az éjszaka közepén félálomban is a gmail-t nyitogattam.
Na de sok a duma, most jöjjenek a családok... :)

1. család: (Június 20.)
Merrick, New York. Két kisfiú: 6 és 8 évesek.
Írt anyuka egy nagyon hosszú levelet, amiben bemutatta részletesen a családjukat, mindennapjaikat. Igazából szimpatikusak voltak, de annyira nem, hogy belemenjek egy skype-olásba. Nekem a gyerekek túl nagyok, és az egyik kisfiú kicsit problémásabb az átlagnál. Így kedvesen válaszoltam, hogy köszi, de nem. Egyébként Manhattan egy óra onnan.




2. család: (Június 24.)
Takoma Park, Maryland. 6 éves ikerpár (fiú, lány).
Ismételten egy jó kis helyről, ugyanis Washington D.C. belvárosa kevesebb, mint egy óra tömegközlekedéssel. De a család nem volt szimpatikus, nem merném őket bevállalni. Egyedülálló anyuka, az egyik gyerek hiperaktív, szóval ez már két ok amiért nem szerettem volna belebonyolódni a velük való társalgásba.

Úgy terveztem, hogy majd 3-4 családot teszek egy bejegyzésbe, de sajnos a második család jelentkezése óta nagy a csend. Emlékeim szerint több blogon olvastam, hogy volt néha egy-másfél hetes kihagyás, amikor nem nagyon jelentkeztek családok, tehát nem én vagyok az első, akivel ilyen történik, de ez ebben a pillanatban nem nyugtat meg. Lehet szorítani, hogy minél hamarabb jelentkezzenek a hiper-szuper family-k, mert én már türelmetlenül várom! :)

4 megjegyzés:

Rami írta...

Szia! :)
Látom Nálad is kezd beindulni a dolog, nagyon szimpatikus az eddigi 2 család is.
Remélem nemsokára megtalálod a családot, szurkolok nagyon és várom a fejleményeket! Puszii :)

Évi írta...

Szió!
Hát beindulni beindult, de le is lassult... :(

De majd jelentkezem, ha lesz új info. :)

Laura Kardos írta...

Szia Évi! :)

Ne keseredj el, hamarosan jön az igazi! Megéri várni, hidd el! ;) Kitartás, türelem, be a jót ki a rosszat, lélegezz mélyeket és tádáááám: meg is talált a leghiper-szuper-zseniálisabb host family! ;)

Évi írta...

Köszi Laurenc, de nyugi azért nem vagyok annyire elkenődve, hogy az általad ajánlott légzéstechnikát kelljen gyakorolnom hihi :))